big feet.. large shoes

torsdag idag, snart fredag och helg wihooo!
blev inte någon spruta för min del idag, fick inte ta den, av vissa anledningar,
så dom bad mig komma tillbaka på tisdag istället, och då hoppas jag
att jag får ta den. annars så hade vi svenskaprov idag och ja, det gick
inget vidare bra. jag tycker bara det är så sjukt ointressant
att läsa om författare som har skrivit ditten och datten, levde för
massa år sen och blabla. jag får inte in det i huvudet så..

sedan var jag hos tandläkaren, har bytt från partille där jag gick
innan till en som ligger här där jag bor. bra ställe som fan, fräscht och
alla var trevliga och roliga som jobbade där, och dessutom tv i taket när man
ligger i tandläkarstolen är ju inte helt fel :) 5 toasts.

och snart börjar mammas pojkar och sedan paradise hotel!
bara jag som gärna hade kramats lite med tim, eller? ;)

wii, men först
så ska jag kolla klart på notting hill nu, bara för att ..

har nationella muntliga i svenska imorron, suck :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0