gran canaria

råkade hitta ett par bilder från när jag var på gran canaria i somras och gjorde bartenderkursen och så på en sida som heter M2N8.com .. så tänkte att jag bjuder på en eller två.. eller en ;)


jag och malin.vi umgicks typ med gemensamma vänner här hemma i göteborg för några år sedan, men efter den perioden så höll man inte riktigt kontakten längre, eller umgicks inte på samma sätt, så vi blev lagom chockade av att se varandra där nere på gran canaria, när hon kom ner för att också gå bartenderkurs, dock kursen efter min.. men ändå. vad är oddsen?! kul iaf. :]
haha.. bilden är tagen på pacha, där jag även hade min praktik..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har ni på benen? haha :D

2009-12-17 @ 17:21:23
URL: http://honheteremelie.blogg.se/
Postat av: S

det är sugrör som står på bordet baby ;)

2009-12-18 @ 19:28:34
URL: http://sandrawettersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0