lill-lördag

onsdag idag, skönt. det betyder att det närmar sig helg! och det
gillar vi. dock känner jag mig sjukt seg och så som man känner sig innan
man blir sjuk typ, och det känns ju mindre kul. har verkligen inte tid att
bli sjuk nu. och så har jag en del att plugga denna veckan och jag orkar inte
det när jag känner mig såhär. bläää.
och imorgon ska vi ta sprutan, usch i don't like sprutor. man vet ju aldrig vad biverkningarna kan bli.
dessutom har jag hört att det vaccinet bara håller sig i ett år inne i kroppen så
då kan man ju fråga sig hur reaktionen i kroppen blir om ett år? nae, ska nog inte tänka
så mycket.. ;)  har ni tagit sprutan?

men annars idag kommer det inte hända så mycket mer än att jag behöver
plugga, även fast jag inte klarar det just nu, och annars lite tv och sånt mys ;)
jag är sån liten geek som mer än gärna kollar program som typ paradise hotel
och mammas pojkar. vet verkligen inte varför egentligen, men det är väl så
patetiskt att det bara blir skoj ;)

ni får ta och kommentera så man ser vilka ni är som läser här faktiskt :D

xx

Kommentarer
Postat av: Paulis

Hahaha diskuterar med sig själv om hur reaktionerna blir av sprutan...Själv så bangar man den totalt!

2009-12-02 @ 20:13:43
Postat av: Anonym

jag är rädd för den sprutan :o en har ju dött i sverige pga av den!

2009-12-03 @ 18:10:05
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0