napa-reunion

lördag , sjukt gött! fast jag gillar nog fredag bättre, för då vet man att det
är längre kvar till måndag..
hinner inte skriva så mycket mer för adde kommer snart och hämtar upp mig
så ska vi åka till han&johannas nya lägenhet, som jag var och måla i häromdan,
för nu har dom flyttat in ordentligt, hoppas jag ;) så det blir mysfaktor 10
och degbrallorna på sen. wihu.

är NAPA-reunion ikväll också, men jag är en downer ikväll (A)
jag, viccy, lina och rebecka var nämligen i ayia napa i somras,  så det är reunion på
parken ikväll med folk som var där i somras, folk som jobbade där nere osv..
men ni får ha sjukt kul ändå, för det vet jag att ni kommer att ha ;)


Kommentarer
Postat av: lina

illa sandra,illa.. våga inte vara det nästa gång ;D haha <3

2009-12-17 @ 21:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0