söndagar kan vara okej..

ännu en helg som är slut, brukar egentligen inte tycka söndagar är så värst nice, för då vet man att det snart är måndag.. men nu har vi inte så mycket kvar i skolan, på fredag slutar vi.
imorgon ska vi redovisa vårat projektarbete, alltså projektmiddagen, så jag hoppas att allting kommer att gå bra.

sedan på onsdag kväll så ska vi ut med klass + lärare och bowla och ha lite annat skoj ;) dock ska vi vara på fiskauktionen vid majorna klockan 7 morgonen efter, vilket betyder att jag sover i majorna, för att underlätta ;)

men sen, på fredag, då är det fan slut. sedan väntar vårat äventyr i london. woho.

 jaja, helgen då, den har varit bra tycker jag. igår var det lite planer på liseberg, men så blev det inte. det slutade med att jag åkte in till stan vid 1 och mötte upp abbe och daniel på charlie's och där var även sofia och hennes jobbarkompis carro som vi senare drog hem till och spenderade resten av natten med lite pictionary/charader, musik, tjöt och såå..

så vad händer nu? går 2 bra filmer på tv, the holiday, som jag tycker är väldigt bra, mysig. man får lite christmas-feeling av att se den och lite kär i jude law, hur snygg är inte han då? och så går en annan film, skicka vidare, som också är väldigt fin. såg dock the holiday häromdagen, men kan lätt se den om och om igen :)



Jude Law, morr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0