tisdag

1 december idag, känns väl rätt sjukt eller? tiden går fort!
idag blev det skolan, och nyss kom jag hem från adde och johannas lägenhet som
dom skall flytta till, så vi har målat om deras sovrum och lite så. trevligt värre.

så nu sitter jag här och myser (i like to mysa!) med lite "julstämning"
(läs: mörker med tända ljus, musik, pepparkakor och glögg). jag gillar det :)

borde dock plugga, bara två veckor kvar tills vi slutar skolan. tror jag.
sen blir det london och när vi kommer hem blir det bal&student och sånt skoj! wiii

min lilla carolin ringde idag, för hon var på snabbvisit hemma i göteborgs hamn.
hon går sjöintendentur (stavning?) och har varit ute på båten i många veckor och
åkt till bla. usa. men nu är hon påväg igen till havs. saknar dig (bara lite) ditt mongo


och puss på dig lilla alfred ;)

Kommentarer
Postat av: LONDON BABY

ja, har funderat på att hitta en annan familj. är bara rädd att det ska bli samma sak. känner att hela au pair grejen inte riktigt passar mig. vill helst bo ensam, inte med någon familj som bestämmer över mig. jobb är nog rätt lätt att hitta, men det är desto svårare att hitta nånstans att bo :/

2009-12-02 @ 00:57:05
URL: http://bbittersweet.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, jag såg honom!! xD

2009-12-02 @ 14:30:52
URL: http://honheteremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0