wuhuu

så igår var det den stora dagen och det gick jättebra. alla var nöjda med mat och service, och ja.. allt.
kom från skolan vid 23-tiden igår och då hade pierre låst köket och gått hem, där mina saker låg kvar. jahopp.
men snälla julia och jenny fick tag på dom dom idag ;)
var grymt trött idag när jag skulle gå upp så jag bestämde mig för att sova lite nu på dagen.
LITE. blev 3 timmar, men det var riktigt gött.

så imorron blir det en kort dag i skolan, som vanligt på onsdagar, och sedan bär det av
hem till jenny, sedan bowling med klassen och lärarna som ska hamna under bordet ;) och sedan
blir det nog utgång efter det. kommer vara tråkigt trött på torsdag morgon då vi måste vara på en
grej klockan 7. men det blir kalasbra :D


en del av klassen när vi var ute och käkade och på show för några veckor sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0