ms wetstain

var ett tag sen nu.. minnet är kort och inte heller gott, så jag får börja där jag minns..

förra lördagen så åkte jag till hyde park och tog en rätt lång promenad (den parken är fruuuktansvärt
stor kan jag tala om.. kunde knappt hitta vägen ut från den men efter många om och men så.. kom jag ut
nånstans iaf!) kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde senare på dagen.
söndag.. gick till hammersmith tror jag, shoppade. senare på dagen gick vi till en liten park i närheten och
bara njöt av det fina vädret.

måndag; jobb, sen åkte några av oss till tävlingen som clive gjorde och till våran förvåning var våran lilla
klasskompis amanda med och tävlade! haha, skoj :) clive vann och detta firades med 2 glas champagne på plats,
resa tillbaka till jobbet och fira med de som fortfarande jobbade (klockan var runt 6) och fick 3 flaskor champagne som 3 av oss delade på, fortfarande på jobbet, ute på gården dock, men vilket resulterade i att jag blev lite påverkad. eheheh. inget mer att säga.
dessutom de 3 av oss jobbar på samma section, på samma shift, och vi 3 är de enda som jobbar just där, mådde lite halv dåligt dagen efter men det gick bra ändå.

vad tusan gjorde jag resten av veckan?
jenny kom hit på onsdagen för att övernatta 2 nätter innan hon åkte hem till sverige, så på onsdagen var jag och hon ute och åt middag..
på fredag jobbade jag sent och då kom även philip hit och lämnade av grejer för han skulle också övernatta här, men han åkte hem idag. så det har vart fullt hus, eller snarare fullt rum.. typ.

igår så jobbade jag som sagt sent, fick sån jäkla huvudvärk och vi skulle ut och fira st. georges day (englands nationaldag typ) men jag och philip gick bara till puben för ett par drinkar sen åkte vi hem när dom stängde, medan de andra drog vidare, för huvudvärken var ju inte att leka med.

idag är det LÖRDAG! underbart väder och jag kom nyss hem från... ja undra vad jag har gjort!


lite bilder i varje fall.

nu börjar alla dra sig hem till sverige, snart jag och emmy också. 1 ½ vecka kvar, hur galet är inte det då?!
beräknar landa runt 10 den 5 maj och skolan börjar klockan 13. back to normal? ;) studenten om en månad! WAH. x


Kommentarer
Postat av: Nilla

Grattis till Clive from here ;) Men trodde skulle lägga upp nån bild på dig oxå :) Löve

2010-04-24 @ 18:12:19
Postat av: Nilla

Btw - who's Ms Wetstain - lol - (just kiddin')

Ly

2010-04-24 @ 18:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0