sunday bloody sunday?

vi vann inget på lotto igår heller, var nog inte våran dag riktigt ;)
emmy var iväg igår med bill & bull (hennes päron) och hon var på chicago-musikalen. kul för henne ;)

idag har vi haft en latis-dag, emmy var iväg på dagen och mötte bill&bull igen, hemma gjorde vi inte mycket.
jag, emmy och clive bestämde iaf för att gå en snabbis-promenad i det fina vädret (som kom nu framåt kvällen, YEY, känns som en skön svensk sommarkväll love it) till tesco och köpa mat. ¨
så nu står underbara clive och lagar middag till oss, jag fixar musiken och emmy sitter och chillaxar och smuttar
på sitt rosévin haha. philip kommer hit snart också.
jag saknar riktigt go svensk sommar- bra väder, varmt, goa vänner, bra musik och GRILLNING :) fan va fint det hade suttit.

och imorgon ska jag träffa mamma och tn som jag inte har träffat på 3 månader! galet :)

puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Thanks for a couple of nice days in London ;)

Love You

2010-04-10 @ 00:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0