follow you like a lost puppy

ahaja, ännu en gång dålig uppdatering från min sida. men vi gör som londonborna och skyller
det på snön. fast det är ingen snö kvar. men ändå.

så vad har hänt?
jo, äntligen! så har jag fått ett engelskt bankkonto, wippii!
äntligen, så har lilla bebisen hittat ut :) som man har väntat.
det är en vecka kvar här, sen 'flyttar' jag till c och en vecka senare drar vi till
teneriffa, wippiii! :)
annars är det väl sig likt, hihi. har fyllt en resväska som jag ska ta med till c idag och
resten av mina saker får jag tryyycka ner i den andra resväskan tills nästa vecka.
lär väl få bli ett par väskor vid sidan av för att få med allt kan jag tänka mig häh.

väntar även ett paket från sverige som borde komma idag? 
någon som vet om det kommer till dörren eller om man får en avi så att man får
hämta ut paketet på postoffice? hmm..  

nu fick ni en liten, tråkig, uppdatering. det kommer säkert mer. snart :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Bättre en tråkig uppdatering än ingen alls!

Isac och Mimmi tyckte vi kunde åka och hälsa på dig under julen eftersom du inte kommer hem. Men det går ju inte, tyvärr. Annars hade jag inte haft nåt emot sol och värme med trevligt sällskap.

Ha det gott! Kraaaaamar

<3<3<3

2010-12-10 @ 23:25:31
Postat av: Alina

WICKED är liksom bara det bästa man kan se! Haha, bra förklaring va? Nej men huvudpersonerna sjunger så fruktansvärt sjukt BRA, sångerna är super och handlingen är perfekt. Mycket värd att se! Man skulle kunna tro att jag är med i Wicked så mycket reklam som jag ger dom. ;)



Är du aupair i London? Slutar du nu till jul?

När jag har fått paket hit så har jag alltid fått det till dörren. Jag tror inte dom kör på avi i detta land. :)

2010-12-11 @ 14:22:53
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0