första december

och det är KALLT och snö här i London. ja, tusan så kallt det är!
även fast termometern kanske inte visar på minusgrader så är det en speciell
slags kyla. Aeuäää. och alla blir helt kaotiska, skolor stänger, folk åker inte till jobbet,
you name it.
jag tog tag i saken och åkte till ikea förut iaf, det gick jättesmidigt, inga problem alls.
här har ikea öppet till 11 pm, i sverige stänger det väl tidigare än så va?
ja, idag sa de på ikea att de stänger 5 pm istället, pågrund av vädret. snön ligger fint på marken,
det är kaaaallt, men annars? they sure don't know how to handle snow. men visst kändes
det lite mer som sverige när man såg det blågula huset och snön. häh.

påtal om ikea så monterade jag även ett skötbord därifrån här hemma, till babyn som är due tomorrow.
men det känns inte som den tänker ploppa ut imorron. vi får väl se heh :)

och ja, jag är världens sämsta bloggare/bloggerska, men jag gör som alla andra här i london
och skyller det på vädret. inte mer än rätt.

här får ni lite pictures på väder och skötbord.




tänkte lägga upp bild på de två pojkarna som är så söta att jag vill bara äta upp dom. men det känns inte helt okej, då jag inte vet om det går bra eller inte. därför blev det en bild på harry the coconut som C vann i
hyde park's winter wonderland förra helgen. hoppas att inte hans föräldrar eller anhöriga tar illa upp av att han är med här på bloggen, men förhoppningsvis hänger de fortfarande och dinglar i trädet på bali.


och så tänkte jag även passa på att informera att jag igår drack en caffe mocha från starbucks. jag klarade inte att dricka upp den för den smakade inte bra alls. hur ofta händer det? blev lite upset. jag dricker alltid upp, även om jag inte orkar, även om det inte smakade sååå bra. men om jag inte klarar att göra det. kat-a-strof.

lite mer info är även att jag flyttar härifrån den 17 december, från 'min' familj alltså.
så nu vet ni det.

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0