please don't stop the music

2 nätter to go. sen tar jag resten av sakerna från mitt rum och flyttar över till c.
kommer sakna dem, men hoppas på att det blir nåra tillfällen att komma och hälsa på och babysitta
då :)
lilla babyn, stor pojk egentligen men tänka sig att alla har varit så små någongång! helt sjukt.
han är som en liten docka. gahh. hihi.

igår så åkte jag in till leicester square och gick på lite 'shopping' och fika/lunch med tjajorna.
sedan blev det wii, vin, snack och mys.
 
som sagt, fredag eftermiddag. c kommer hit och hjälper mig lite.
och nästa vecka åker vi till teneriffa! saknar solen.

xx

Kommentarer
Postat av: mom

Music will never stop ;))))

2010-12-17 @ 02:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0