semester

nar man har semester far man faktiskt ha lite bloggsemester ocksa.. eller?

jag kan dock beratta lite vad som hant sen sist.
i fredags strax efter 4 kom c och hjalpte mig med alla mina grejer, fran wimbledon hit
till 'hammersmith'. sedan tog vi oss ner till portsmouth, med en del forseningar pga snon dock.
pa lordag kvall atervande vi till kara london.
pa sondagen blev det en tur till ikea, pubbesok.
mandag vaknade jag vaaldigt bakfull, madde iiinte som jag fortjanade.
tisdagen borjade jag ma battre iallafall, stadade osv.
igar skulle jag sola men det var stangt och jag tyckte det verkade lite dyrt sa vet fortfarande inte
riktigt om jag ska dit idag, aker ju till teneriffa imorgon anda sa sa stor skillnad kan det nog inte gora?
tog sen en tur till westfield for att fixa de sista julklapparna och akte sedan in till leicester square
till placet jag hade min praktik pa i varas. motte upp alla 'ex jobbarkompisar' och var med pa deras
'jul-lotteri', dar man hade fatt kopa nummer och sedan drog managern upp nummer efter nummer och folk vann.
jag fick dra sista lotten och managern sager att om du drar c's lott maste han gifta sig med dig. och utav alla
nummer, vilket fick jag? c's nummer haha.
anyway.

idag sa ska jag fixa lite med packning, stada lite och sa tankte jag ga pa pedikyr.
sedan blir jag in mot stan for att ga pa puben med alla fran 'jobbet'.
efter det blir det hem for att se pa the holiday, mysa, stada, fixa med packning och kanske sova lite innan
taxin kommer klockan 4 inatt.. off mot gatwick.
hoppas att flyget och allt gar som det ska. men snon ar ju faktiskt borta har sa jag haller tummarna!#
*peppar peppar*

detta ar antagligen varldens virrigaste inlagg men jag skyller det pa engelska datorer.. dom ar lite crap ;)

xx

Kommentarer
Postat av: Mom

Hoppas ni får en underbar semester nu :) Love You

2010-12-23 @ 23:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0