this is the end

kära vänner, då börjar denna tid närma sig sitt slut.
idag flyttar jag härifrån (satan vad jobbigt det är att packa, det fåååår inte plats!)
tack och lov behöver jag inte tänka på vikt eller storlek eftersom jag inte åker till sverige,
utan tar tuben till C och bor där ett tag innan jag flyttar till min nya familj.
helt otroligt att jag har en överfull resväska hos honom redan och har en ännu mer fylld resväska,
2 fulla weekendbags, nåra påsar och ett stort paket från sverige kvar att få med till honom.
tur att han kommer hit sedan och hjälper mig annars hade jag aldrig klarat detta hah.
och än är inte allt nedpackat än! HALLÅ. gosh.

nä nu får jag ta och göra mig i ordning, packa lite mer, tvätta sängkläder, handdukar osv, städa.
wish me luck ;)

i eftermiddag/kväll åker jag och C till portsmouth, kommer tillbax till london imorgon dock.
och om en vecka drar vi till teneriffa wihii.. 4 timmar kvar till 'semester' :)

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0