what's my name

ännu en helg över.
vaknade för snart 2 timmar sen, har sovit ganska dåligt inatt.
städerskan är här nu, så nu är det måndag igen ja. ska snart sätta
igång och baka kanelbullar hih.

igår var ju även xfactor finalen, matt vann. blev ganska chockad, trodde verkligen
rebecca skulle vinna. hon är så sjukt vacker och har en sån otroligt fin röst. 
men hon kommer komma lång utan att ha vunnit, helt klart.



annars så är det mesta som vanligt. tror jag har lite mer än hälften kvar att flytta härifrån,
andra hälften är hos c. vi möblerade om lite i hans rum igår, tog ut soffan osv. skönt med lite mer space!
nu får jag ju nästan plats med mina väskor ;)
åkte till ikea igår men blev inte så mycket shopping, mest looking. så nu har vi hittat vårat
framtida kök. ganska nice. fast först ska vi nog hitta någonstans att bo ;)

när jag kom hem igår stod det ett paket från sverige på rummet. wihoo.
där låg lite somrigare kläder som jag kan ha med till teneriffa, svenskt té, choklad
och lite sånt, mysigt :)



















efter jag har bakat blir det nog ut en liten tur, lite julklappsshopping kan jag tänka mig.
är så trött bara så hade ju vart skönt och sova lite kanske..

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0