bubbles

kom precis från ett myspys bad :)
och vad har hänt sen sist då? minns inte ens när jag skrev senast..
jobbat som vanligt sen bara myst när man vart ledig på dagen och kvällen. powernapat
som vanligt ;) känns som fredag idag, vet inte varför. men imorgon jobbar jag late. 12:30 börjar jag
och slutar väl runt.. jag vet inte. men det är father&daughter party på cluben så det blir nog skoj.

hörde att dido, sångerskan, var på jobbet igår och käkade.
idag i kantinen stod tvn på som vanligt och det var ett jäkla tjöt om alexander mcqueen, designern,
som hade dött..

nu kliar det i mitt öraaa. garh.
imorron efter jobbet så ska en del ut men jag får se om jag hänger på eller inte.
elliot flyttar antagligen hit till barons court på lördag och ja.. resten får ni räkna ut själva, WIHO.

just ja, emmy & jag tog en promenad i söndags morse (okej, dag, vi hade vaknat iallafall) och tänkte
gå till hammersmith (dit hittade vi) men så bestämde vi oss för att ta en annan väg hem och vi
hamnade någonstans i kensington-olympia.. vilket är åt fel håll från dit vi bor. typiskt ;) tillslut hittade vi
hem iallafall!

imorron är det lön, som varje fredag. friday i'm in love!
vad sker där hemma? när har ni sportlov osv?
puss&kram
(btw, tiden går galet fort! 1 månad här redan. sjukt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0