wipiidooo

hallå jaa..
helgen passerade fort som vanligt.
jobbade ju sent i fredags, slutade runt 22 och då väntade jag på att emmy och ricky skulle sluta
så gick vi till puben och mötte upp de andra. drog hem efter en timme dock och åkte hem och spelade
drinking games istället.på lördag..hände nog inte så mycket, lite vin och wii-spelande om jag inte minns fel.
söndag var det alla hjärtans dag så då lagade jag middag till min man, med banana splitt till dessert som önskemål, så vad gör man inte ;)
till varmrätt blev det fylld kycklingfilé med potatisgratäng och vitlöksbröd.
igår fick jag alla hjärtans dag present med ett jättegulligt kort till, sweeeeet <3

igår jobbade jag sent igen och idag jobbade jag tidigt, chef fyllde 50 år idag så vi i köket firade med
champagne och kaka runt 3-tiden. trevligt värre.

ska ta en dusch nu, nåågon hade precis satt på ett bad men jag gick och drog ut det, mohah.
lämna gärna en kommentar eller 5 om hur ni har det  och vad som händer!
xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0