homecoming

trött är man ju iaf! om ca 1 timma kommer taxin och hämtar upp oss, flyget skall gå klockan 7.
vulkan-askan är dock tillbax över skottland och irland så där är ju en del flyg inställda, får se om vårat flyg går!
landar runt 10, sen blir det att åka till skolan, haha.
vårat rum är helt tomt nu, min väska väger för mycket. jag saknar er där hemma och ska bli underbart att se er
men jag kommer sakna mitt london.

c.j <3

känns som detta är en dröm , en tredjedels år har gått sjukt fort. fattar inte att vi ska åka hem, overkligt.
pofffff dags att spräcka bubblan man levt i och komma tillbax det vanliga.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Välkommen hem, älskade Sandra ;)

2010-05-05 @ 13:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0