158

cm var jag när jag mätte mig hos gp förra veckan..
jag har ju alltid legat på 159,5! britter är bra konstiga, hähäh.

hade så gärna velat börja gå på gym men de som ligger i närheten är
liiite för dyra, dock jäkligt fräscha, och sen så funkar det inte med mina knän.
knÄN ja, det vänstra känns bättre! men nu har det högra fuckat upp.
i morse hade jag smärta i knävecket, kunde inte sträcka ut benet, men det är bättre nu.
däremot har jag ont i knät, känns ungefär som växtvärk. woot. kanske blir jag 159,5 trots
allt! :) wohooppi.

annars då? killarna var lite jobbiga i morse med påklädning men dom är söta ändå.
en klapp eller två har blivit införskaffade häh. även en caramel latte från starbucks.
addiction.
nu ska jag strax börja med maten. när jag slutar kanske jag åker till croydon, ikea!
vet inte vad jag ska göra där för jag behöver ju egentligen inget. men jag har aldrig
vart i croydon och vet iaf att ikea finns där hih.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0