brrrr

idag är det regn, blååååsigt och kallt.
eller, det ser kallt ut. har inte varit ute idag, s var snäll och körde
barnen bort idag, eftersom det nästan blåste storm i morse. uschaaa.

så idag har det blivit lite städ här iallafall. igår kväll när jag kom hem möttes jag
av en j*kla massa lööööööööööööv som ligger där jag sopade i förrgår. vad
är poängen när nya löv faller ner på en gång?! gah. ont i ryggen fick jag med.
tycker vi lämnar det till efter vintern hähä.

lovade även lite före/efter bilder från klippningen. varsåghooodaahh.
ni får ursäkta men fick inga bra bilder hähhh, promp.



överst; ofixat utan produkter/'verktyg'
under; klippt, färgat, stylat med hårfön + rundborste av mattheadmasters


xx


Kommentarer
Postat av: mom

sweeeeeetie

love you

2010-11-11 @ 14:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0