busy

man hinner inte uppdatera så bra under helgerna här.
i fredags bakade jag bröd och bullar igen och åkte sen till hjärtat mitt.
lagade mat, tv osv. var så sjukt trött så jag somnade till strax efter 9 men
var tvungen att kolla på million pound drop klockan 10 haha.

på lördag så åkte vi till westfield och sedan därifrån till trocadero, vid picadilly
och jag vann en brian (gosedjur, hunden i family guy haha). ville ha stewie också
men det gick inte :( boo. sedan gick vi mysig promenad vid themsen, vid london eye osv.

söndag åkte vi till camden, denna gången kom jag längre än till puben vid tubstationen haha.
provade lite kinamat, crepes med choklad&jordgubbar yumyum, donuts, mulled wine (som
glögg, fast tyckte inte det smakade gott). jag var stuffeeed. så till middag fick
det bli frukt. yum.

jag vet, jättedålig på att ladda upp bilder! men det går så långsamt och jag orkar inte
koppla in kameran i datorn, än. hehhhh. den som väntar på nått gott...
och ja, ne förresten, jag hade inte med kameran i helgen ändå. eehheh.

idag så har jag även registrerat mig hos en GP, typ som en vårdcentral, så
det känns rätt bra. ska dit på fredag.
nu fattas det bara att fixa ett bankkonto. så satans kallt och blåsigt och regningt
idag så jag orkar inte riktigt gå ut igen.. brrrrr.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0