gp

så, hemkommen från GP där de mätte och vägde och kollade blodtryck
och hej å hå. mitt knä är dock inte bra, svullnaden har gått ner men jag kan
inte riktigt gå ordentligt ibland hah. men det verkar svårt att få en tid?

standarden, måste nog säga att sverige har bättre standard när det gäller
vårdcentral osv, men nått som jag gillade var att man inte behöver säga till
personalen att man är där, utan man kan göra det själv på en datorskärm.
bara att skriva in födelsedatum och så kommer man upp. smart.
och istället för att de kommer och ropar upp namnet så ploppar det upp på en
"skylt" där det står vilket rum man ska till och vem. tummen upp ändå.

sedan så handlade jag lite och fick med mig en gingerbread-latte från starbucks
(måste ju testa nu när de har lite jultema på kaffet) och igår köpte jag en toffee-nut.
toffee-nut var inte jättegod, vet inte om det var att det inte riktigt gick ihop med
kaffesmaken eller om kaffet inte var bra gjort etc, mycket som spelar roll ;)
gingerbread-latten var godare, dom 2-3 första sipparna var jättegoda men
efter ett tag vart den inte lika god. jaja! :) lite jul-feeling såhär i höstvädret.

xx


tummen upp på de'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0