gym

i förmiddags åkte jag till gym nr 4 för att se om det var något billigare
än de jag tidigare varit på. eller ja, nr 3 ska man väl kanske säga egentligen.
det kanske inte var lika posh som de andra ställena, men ja! det var billigare. woho.
dock så är det 15-20 min med buss dit, de andra är i princip gångavstånd, men
jag tror det är värt att betala 30 pund mindre i månaden faktiskt!

dock så ska man ju gärna betala med kort, engelskt. det har jag inte fått
än. väntar fortfarande på lite papper osv så jag hoppas allt löser sig snart
så man kan sätta igång! och så hoppas jag att knät (knäna) håller sig bra *peppar peppar*

wohooo. kom precis hem från mitt andra hem haha. nu blir det att ta det lite lugnt,
göra sig i ordning för natten och krypa ner under täcket och bläddra runt på  min sky-box.
japp.

xx

p.s. återigen är londons kollektivtrafik inget att lita på (speciellt inte bussarna!).
jag satt i över 10 minuter och väntade på buss 200. åt mitt håll kom INGEN. åt motsatta hållet
kom hela S E X bussar under den tiden! va fan. jag och gubben som stod bredvid kollade på varandra, suckade
och skakade på huvudet. haha.


Kommentarer
Postat av: mom

prexis som här då ? ;)

2010-11-23 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0