hähä

glömmer visst uppdatera iblandddh.
nu har jag iallafall städat lite och precis tagit en dusch.
igår var jag iväg en sväng till kingston och på kvällen gick jag och
c på bio. vi såg due date, den var rätt rolig faktiskt. sen tog vi ett glas vin /
en varm choklad, spelade lite och sedan gick vi promenad i mörka, kalla wimbledon.

ser framemot imorgon, då är det freeedag.
på lördag förmiddag ska jag och emsi shoppa i westfield och på kvällen åker
jag till wimbledon och babysitter hos en annan familj och jag hoppas det finns
möjlighet att ta sig tillbaka till c efter det, om inte klockan blir fööör mycket vill säga.
wihi.

boomshakalaka.


jag, för ganska så exakt f e m år sedan.
hahah.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Jasså? Jo, det behöver dom ju =) Det är två tjejer som kommer på intervju imorgon, vet dock inte huruvida de vill ha någon av dom.. :p de vill ha svenska tjejer! haha =)

2010-11-26 @ 10:56:16
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: emelie

å harreguuuud jag kommer ihåg den bilden sandra! haha :D

2011-01-10 @ 19:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0