jahaja

blir väl säkert regn imorgon, dödade nyss en spindel.
blev 2 offer idag, spindeln nu, spindeln jag vaknade upp bredvid imorse.

när jag låg och sov vaknade jag till och kände att det kittlades på låret,
var för trött för att orka kolla, så kliade lite.
i morse när jag vaknade låg en död spindel vid mitt lår. bra att jag lyckades döda
den i sömnen, skillat?! den var rätt stor faktiskt, uschaa! undra om jag hade råkat
svälja den om den hade klättrat längre upp? eller börjat väva spindelnät över mig?
euuäää, undrar hur mycket skumt som faktiskt händer när man sover.

xx


Kommentarer
Postat av: Tova

men fy bubblan va äckligt!!! Jag tror faktiskt inte man vill veta allt!! :P

2010-11-17 @ 19:22:23
URL: http://mesolga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0