pancakes

jaja, efter en liten promenad till raynes park där jag köpte två tidningar för
£5 (okej 4,99 men jag lämnade 1 p i "dricks", fan va generöst, ehh) så ska
jag nu klippa ut lite olika stil på frisyrer som jag vill "ha" och ta med till frisören imorgon.
frisören ligger inte så långt härifrån, en promenad på 10 minuter kanske. var där igår och
pratade med en frisör (manlig). så ooootroligt trevlig och tog sig verkligen tid såc
jag hoppas och tror att det blir bra. (hatar att gå till frisören, lyckas aldrig bli nöjd).
hoppashoppas. så färg+klipp blir det nog allt. kan slänga upp före/efter bilder imorgon :)

knät vill fortfarande inte bli normalt, jag hoppas såååå innerligt att det inte "är något".
fast å andra sidan har jag fortfarande ont i bröst/revben också så jag borde väl gå
och kolla. hade vart lättare att göra i sverige dock, men nu är jag ju här.


blir till att mecka pannkakor till middag :)

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0