starbucks

Sitter på starbucks, peppermint mocha blev det, gott. Varit på westfield med emsi, skulle till hem nr 2 och lämna av lite saker, KISSA, osv men hade jag nyckeln? .. Ne juste. Kissenõdig och kall fick jag återigen bege mig mot tuben, âka till wimbledon, hit till starbucks för kaffe och kissepaus. Men vart är deras toalett? Nehe den har dom precis tagit bort.. Skoj .. Men nu är jag här iaf och ska snart röra mig fôr att babysitta, och senare kommer hjärtat och håller mig sällskap :) Xx

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-11-27 @ 19:01:17
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Hoppas du har en trevlig kväll!

2010-11-27 @ 19:11:38
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Trees

heejsan!

ser att du är från gbg (löve), var i london bor du? :)



alltså det där med banken låter jättekonstigt, vilken bank är det du försöker öppna konto hos? Testa en annan bank är mitt tips bara. Du ska verkligen inte behöva visa sådär många räkningar osv. En sak kan vara att du tar med dig mamman i din familj, så att banken vet att du bor där, det vet jag min kompis gjorde förra året. Du kan säga att du snart ska börja studera eller att du ska börja jobba. (då måste dem ge dig ett konto) tänk såhär: det är DOM som behöver dig, inte DU som behöver dem. ;) Testa Lloyds!

2010-11-29 @ 11:19:00
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0