sunday bloody sunday


14e november, innebär att n ä s t a n halva november redan har gått.
hur sjukt?!

helgen har varit bra, fredagen spenderades i wimbledon med fina människor,
billig dricka och regn.

lördagen var bra ända tills man skulle ta sig hem! vi hade ätit på en restaurang
vid embankment och när vi kommer ut från restaurangen är det massa människor.
nån minut senare skjuts en massa fyrverkerier (kl var va 17) fint, så vi stod och kollade.
sedan började K A O S E T. för att ta sig till tubstationen måste man gå över
bron, igen. det tar kanske.. 3-5 minuter i normal takt. det tog oss
säkert 30 minuter att komma över! helt packat med folk och gick inte att komma nånvart.
jag skojar inte när jag säger att bron gungade och jag fick lite smått panik haha.
(nej, bron ska INTE gunga).

embankment, stationen som jag tänkte åka hemifrån var
stängd? för mycket folk antar jag, så nu började ju paniken smyga sig på lite mer,
eftersom jag hade bråttom hem då jag skulle jobba. gick i ganska snabb takt, med tanke
på att mitt knä inte mår så bra, panik letade efter nästa tubstation och efter ett tag hittade jag.
sa hejdå till tjejerna och sprang ner i tuben, hann med första tåget till wimbledon.
men fan vad tid det tog?! när jag äntligen var framme i wimbledon sprang jag in i
första taxi, åkte, betalade, hoppade ut och sprang fram till dörren och kom lite lite sent,
men ingen fara skedd. tack och lov. mitt hjärta bultade sååå snabbt i tunnelbanan, HATAR
att komma försent och dessutom kunde jag ju inte höra av mig eftersom det inte
är någon täckning där nere. PUHHHHHHHHHHHH fifan.

söndag, det regnar. deprimerande dag. jag saknar min pojk. blä. jag saknar min pappa.
saknar er där hemma. mitt knä är inte okej. det regnar. det regnar. det regnar. regnar lite till.
update, lägg till åska.



Kommentarer
Postat av: Helen

Gumman då!!!!



Låter inte roligt alls. Hoppas det bättrar på sig under veckan för dig.

Vi saaaknar dig!!!!

Massor av kramar från mig och dina småsyskon <3

2010-11-14 @ 18:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0