yet another tuesday

nu börjar det ju bli riktigt kallt här. fast det går upp och ner varje dag
tycker jag ?! imorse var det kallt, frost, sol, mys.

i söndags så hade jag en slappdag tills jag bestämde mig för att dra mig ner
mot wimbedon och småshoppa lite, det stängde dock 1 timme efter jag kom dit.
blev lite smått iaf och sen en kaffe på starbucks för att 2 timmar senare åka
till hjärtat mitt! lyckades tvinga hem honom hähhhh. bra tycker jag.

på måndagar kommer städerskan, men inte igår, så igår fick jag
leka städerska och så även idag. men det var inte så farligt hähhh.
idag fick jag även vara med om min första busskontrollants-upplevelse
här i london! trodde knappt det fanns sånt här men joråsatteee :)

nu blir det lite myspys hihihhhhh.

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0