back in london

då var jag tillbaka i london igen, sedan i måndags närmare bestämt.
pendla göteborg-london är dock inte så roligt haha.. skönt att man ser
på t.ex. gp en artikel om "terrorplaner" och en bild på london visas. känns rätt
tryggt faktiskt.

i alla fall, jag blir kvar här några dagar till, sedan till sverige och sedan blir det london igen
för den gången bosätter jag mig antagligen i wimbledon!

har träffat några familjer sen jag kom hit häromdagen, alla har varit jättegulliga, men dom jag träffade igår
kändes bara så .. rätt :)

så som det ser ut nu så blir det att åka tillbaka hit om ca 2 veckor igen. men först får jag ta vara
på de dagarna jag har kvar här.. ;)

xx

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Hej =) ja det är ju väldigt mycket norskar här i Wimbledon!



Ja absolut förstår man norskan bättre och bättre! Jag märker att jag börjar använda norska istället för svenska ibland när jag pratar med barnen och föräldrarna :p

2010-09-30 @ 00:19:37
Postat av: KAJSA - LIFE IN LONDON

och jag bor ca 5 min från tbanestationen, mot wimbledon village hållet :)

2010-09-30 @ 00:20:49
URL: http://kajsafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0