hemma igen

tillbax i götet nu då alltså, landade i lördags kväll efter många om och men,
PÅVEN var ju i stan. (london inte göteborg alltså, HEHE)
lång historia men tillslut kom jag fram.

så nu sitter jag här, äter äpplepaj med vaniljsås till frukost och ska
dra mig in till stan om en liten stund.
har lämnat i princip alla mina saker i london (förutom min plattång, min bästa vän)
så har inte direkt mycket kläder att ha på mig här.. typ.

jag hoppas verkligen jag hittar en bra familj som bor nära där min älskling bor. (iaf inte föör långt
ifrån) eller ett bra jobb och ett billigt rum att hyra / billig lägenhet men hur troligt är det i london?!
ne juste :)

xx

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Hej :) Jag när jag letade familj så tittade jag på en massa hemsidor, den som fungerade bäst för mig var aupair-world.net då jag fick hur mycket svar som helst på den sidan och det var även där jag hittade min nuvarande familj på mindre än en vecka. :)

Jag vet att det finns sidor specialicerade på bara London också, men vet tyvärr inte adresserna till några såna.

2010-09-24 @ 13:07:11
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0