livet som hemmafru

sååå nu är jag hemma igen efter en runda på oxford street. det är alltid så mycket folk där,
spelar ingen roll när man åker dit känns det som. fast helgerna brukar det verkligen
vara knööökat dock..

hittade mig ett par jeans (£10 off, nice!) på H&M (okej, jag är i london men jag gillar h&m ändå, sådetså.
plus att affärerna här är sååå mycket större än i sverige) och sedan köpte jag ett par hörlurar på HMV.
tänkte köpa ett spel till "vårat" Wii men jag gjorde aldrig det. har aldrig spelat det själv men vet
att det spelet är populärt här i huset iaf. kanske köper det imorron.

har precis tvättat klart också så nu återstår väl bara lite o.c-tittande (första gången för dagen!)
och sedan kanske en promenad eller  något. sedan är det bara och vänta till ca 22 för då kommer
mitt hjärta hem och även mina små puffisar strax efter det.

vad händer där hemma?!
här har det vart fint väder hela dan och rätt så varmt men medan jag var inne på h&m så kom det en skur..
märkte jag när jag kom ut för då var det blött på marken men blå himmel.

pussel.


transformers gick på tv här häromdagen förresten..
bara jag som tycker megan fox är typ jättesnygg?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0