tisdag

tiden går rätt fort ändå!
har haft en mysig helg och i söndags så hade jag och mitt hjärta 6 månader. galet vad fort tiden går.
för 8 månader sen åkte jag hit för första gången. galet!
igår så mös jag i sängen med lite oc, sedan blev det en dusch och göra sig i ordning och åka in
till leicester square och möta upp med folket som slutade och även med daniel. gick till starbucks
och sedan gick vi alla på lååångpromenad i stan för att försöka hitta den skandinaviska shoppen
(inte totally swedish) och efter många om och men kom vi dit!

så igår kväll hade vi en liten svensk afton här med falukorv och stuvade makaroner, samtidigt som vi tittade på
the girl with the dragon tattoo (män som hatar kvinnor alltså..) svensk text med eng. subtitles så clive skulle förstå.. men han somnade till ett par gånger hah.

anyway nu har jag bokat biljetter hem, kommer hem på lördag, dagen efter jag fyller år alltså.
så på söndag vill jag ha smörgåstårta! så det så.
hörs snart igen

xx

Kommentarer
Postat av: Nilla

of course ;) ♥ ♥ ♥

2010-09-15 @ 22:41:56
Postat av: Alison

Kan ju säga att det går ungefär som för dig! haha gick jättebra i början men sen så lade sig allt på is på nåt vis :S :)

2010-09-21 @ 17:47:41
URL: http://alisons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0