bb och saknad

sitter och småtittar lite på bigbrother, brukade ju vara favoritprogrammet när man var liten, haha.
minns att jag ville vara med när jag blev äldre, för då kunde man ju få gratis choklad. ibland är det tur att man ändras ;)

sitter och saknar london. våren kommer så mycket tidigare dit och ja, atmosfären, allting.
hade inte vart fel att åka utomlands till värmen ett tag heller. man blir så fruktansvärt mycket gladare och energisk när det är varmt och soligt. jag iallafall! :)

vet inte heller om eller snarare när jag ska färga håret ljusare. tror att jag har bestämt mig, vill ju göra det, men vill inte slita på håret för mycket då jag vill ha det långt.. vet inte riktigt vilken 'nyans' som passar mig bäst men lär väl få 'färga' ett par gånger för att få bra slutresultat..

om det är någon som har tips på jobb i göteborg så säg till, heltid/deltid, extra, ja vad som :)
förtillfället gör jag bara lite småjobb då och då, men vill ha mer att göra. roligare så :)


xx


ja tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0