heyhoe

gissa vad? i torsdagskväll fick jag en överraskning. världens bästa.
min fina pojk överraskade mig här hemma i sverge ända från london. finns det någon bättre? hih.
typiskt att han var tvungen att åka igen på söndags kväll men ohh vad härligt det var och se honom.
så vi hade en fin helg tillsammans, ensamma och med fina vänner. toppen.

annars då? jag letar, försöker fixa, tänka.. planera? vi får se vad som händer, men jag hoppas
det händer snart. haha. säger inte så mycket mer här utan låter det vara :)

bästa semlan kommer förresten från nöjds konditori. lagom storlek på bullen, inte för 'tung', gött vispad grädde, lätt och fluffig och god. lagom med allt, perfekt tillagat. nu vet ni det ;)



xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0