IFF

hallå på er. ännu en söndag avklarad, imorgon är det måndag och alla hjärtans dag.
riktigt trist att vara så långt bort från c, men det är smällar man får ta :)

helgen har varit ytterst trevligt. fredag eftermiddag blev det fika och massa
prat i flera timmar med fina tjejer. sen åkte jag till a och j där det blev taco och myskväll.

vaknade, åt mysig frukost framför jersey shore (vet inte huuur många avsnitt det blev i helgen..
för många kanske ;p) sedan hem och hit kom ch och co på besök med fika.
efter så blev det god middag; förrätt blev räksoppa och sedan blev det oxfilé med
goda tillbehör. sen var det inte mycket tid kvar att spendera förrän jag gav mig iväg
för några timmars jobb på SoHo. j och a kom dit och när jag slutade runt 3 bar det av hem till dem igen.
ännu en gång några jersey shore avsnitt + lite käk sedan var vi alla så trötta så vi somnade.
ett par timmars sömn sedan blev det ytterligare jersey shore. ja eller tills klockan blev 18 sedan drog jag mig hem. så TRÖTT! blir sängen tidigt ikväll alltså, orkar inget annat.
så godnatt på er! hoppas ni får en fin dag imorgon ;)

xx


Kommentarer
Postat av: Sabrina, mitt liv i London

Hej gummsan!

Jadå, jag har lagt ner allting som har vätska i den lilla påsen man får på flygplatsen haha. Har räknat ihop allt och är uppe i 87 ml haha, så det ska nog vara okej, hoppas jag! Pussss <3

2011-02-17 @ 15:25:55
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0