count on me

ja, då är första utbildningsveckan avklarad.
känns så himla bra, so far so good. lärt mig väldigt mycket, haft riktigt kul och träffat riktigt fina människor och blivande arbetskollegor. har bland annat tagit första 'doppet' för i år, släckt 'bränder' m.m
allt känns som sagt väldigt bra och jag hoppas det fortsätter såhär, för då kommer det bli grymt!

i tisdags bland annat åkte vi över till the reef, i fredrikshamn, var riktigt häftigt badhotell måste jag säga.
var där när jag var yttepytteliten, men då var det bara ett vanligt badhotell. riktigt bra ombyggnad måste jag säga ;)

långa dagar har det blivit men tiden har faktiskt gått riktigt fort. jättebra instruktörer och ja, grymt helt enkelt!

nu ska det snart ätas lite våfflor, våffeldagen till ära, hähhhhä. inte för att dom har snålat med mat och fika
denna veckan, haha, ojojoj.
gymkort nästa!

xx


Kommentarer
Postat av: C-J

Ååååhhh våfflor <3 Så himla gott :)

2011-04-10 @ 13:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0