god morgon

var min första tanke när jag vaknade i morse. hörde  något som smattrade utanför, lät som regn mot fönstret. hoppades på att det var något annat som lät och förväntade mig strålande sol och blå himmel. vad möttes jag av?.. S N Ö S T O R M. inte okej sverige!

så fort man börjar ana att våren är på väg så vänder det tvärt. ska aldrig mer hoppas. tro. förvänta.
när det kommer till vädret då vill säga.
dock är det skönt och fint i london så jag håller tummarna på att det håller i sig när jag åker dit om ett par dagar. woho. längtar verkligen.

har ett par samtal imorgon som skall ringas och på kvällen blir det antagligen smörgåstårts-making med söta j.

xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0