i will miss you lndn

onsdag morgon, varit vaken i 3 timmar redan, kunde inte somna om efter att c lämnat mig ensam i sängen för att gå till jobbet. så nu fördriver jag lite tid här med packning och big brother innan det är dags att ge sig av mot sverige igen.

har haft ett par underbara dagar här.
kom hit i lördags förmiddag, vi firade ju våran 1årdag, så på kvällen blev det ut på en restaurang här i london som har 2 michelinstjärnor. något av en ny upplevelse och vi hade en jättemysig kväll.
på söndag blev det att åka en bit utanför london, mot essex, och umgås med c2's släkt m.m och gå på restaurang och spela spel. trevligt :)
i måndags blev det en sväng till hammersmith för min del medan hjärtat och de andra var och jobbade och sedan möttes vi alla upp och spelade bowling och drack några drinkar.
igår gick jag på långpromenad inne i london, från oxford street, holborn, trafalgar square, bond street, green park, marble arch, ja gud vet vart jag gick. 3-4 timmar promenerade jag iallafall och kom lagom till leicester square när hjärtat slutade och då gick vi och köpte mumsiga kakor på ben's cookies i covent garden (rekommenderas). åkte hem och handlade, åt.

vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden då det är sagt att det är några som skall komma hit och kolla på huset denna veckan, så vet alltså inte vilken dag eller tid, men jag vill inte vara här när de kommer så jag sitter på helspänn hela tiden haha. ska packa klart nu kanske och så får jag väl röra mig ut i london innan det är dags att åka till flygplatsen? 
hur är vädret i sverige nu? här har det varit mellan 10-15 hela tiden så kommer väl förfrysa där hemma ;)
närå.

xx

funkar inte att få upp några bilder tyvärrrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0